Thursday, February 19, 2009

Sneguljica

Preključe je počeo da pada sneg.Prvo nešto sitno, a onda je navalio kao nezdrav. Mislio sam da će stati u toku noći, al' ono palamar. Budi me keva danas nešto ranije nego uobičajeno, i to mi odma' reče da neće da izađe na dobro...
- Budi se, ćeš da zakasniš na posao kao po običaju..
- Što bre da zakasnim, tek je pola deset. Što me ženo probudi ovako rano, mogao sam da odspavam još pola sata, a i onako ćeš da me odvezeš, pa ti idi na posao kasnije.
- Znaš, sad sam 'tela to i da ti kažem, ne mogu da te odvezem...
Ja ripi' iz kreveta k'o da mi je crnja uleteo od pozadi bez imalo da mu je namašćen. Prvo sam pomislio da mi je neko izbušio gume, od ovih klinaca iz komšiluka. Već sam uveliko počeo da zamišljam kako im krckam prste čekićem od devet kila, kad mi prođe kroz glavu nešto još gore..da mi je neko digao auto. Jes' da nije bio nešto ekstra, al' ja volim moj auto. Taj auto sam kupio od svojih para i ne stidim se njime ni malo. Ko ga ne voli, ne mora da ga gleda. Jeste da je ruski i jes' da troši k'o pomahnitala grandovka, al' nema veze. Da, jeste, Lada je u pitanju. I to ne bilo koja, nego Samara. Nije baš nešto za videti, ali ide dobro. Malo propao lim, al' ništa što se ne da zakrpiti. I nikada do sada me nije ostavila na putu. A i bilo je lepih trenutaka sa tim automobilom, al' o tome nekom drugom prilikom. Ja onako u afektu i gaćama izletim na onaj minus jutros, i zamal' što me ne strefi šlog, što od 'ladnoće, što od onoga što sam video....
Ljudi moji, toliko snega u životu do sada nisam video. Napadalo u toku noći, zajebalo vek. Ispred garaže dobranih šeset santima napadalo, a pogađate ja uterao auto prethodno veče u garažu...
Ni sam Bog otac ne bi mogao da očisti ono čudo pre jedanaest. A i da uspe, opet bi se zaglavio dve kuće niže, gde niko kurcem nije mrdnuo da očisti. Još se komšija naš'o pametan, pa sav sneg sa terase istovario na put...Jebo' mater onome ko ga je doveo u grad i sa planine skinuo. Za takvu stoku nije ni kartonska kutija, a kamoli kuća, kad ne znaju za neku osnovnu kulturu. Sve to ne bi bilo tako strašno da imam kako tj. u čemu da odem na posao. Imam gilje, al' su malo matore i malo više bušne, više se u'vate k'o ukras no odevni predmet. Jebo me C2D E8400 i kad ga i uze...Reko', snaći ću se, maznuću od dede one gumenjake što nosi po selu. Ja u garažu da potražim, tražio, tražio, i nađem SK 9/2003 za koji sam mislio da je otišao u nepovrat kad mi je sestra zadnji put sređivala sobu, 2008 godine...Ima mozak da joj izvadim usijanim žaračem, k'o u starom Egiptu, kad je budem do'vatio što mi je SK ovde nabila...
- Deda, 'de su ti one gumene čizme što nosiš po selu, treba mi da završim nešto..
- Uz'o ćale onomad kad je doter'o ugalj, trebale mu kad je istovar'o, da ne usvinji patike..
Sprat niže, kod ćaleta u kancelariji (čitaj: kotlarnici)..
-Ćale, 'de su one dedine gumenjače, što nosi po selu?
-Nema.
-Kako, bre, nema?Pa vid'o sam ih pre 2 nedelje...
-Aaa, na one drljave ti misliš?
-Pa na one drljave, normalno, nije ih Dolče i Gabana pravio, pa da budu nešto bolje..
-Nema više tih čizama, isek'o sam ih da podložim kotao, kad je počelo ono 'ladno krajem januara..
QQ, biće belaja, videh odmah. Pogledam izbor obuće za danas, i taman kad sam krenuo da drpim kevine čizme sa sve onim krznom, setih se da su mi male i da sam probao iste kad je prvi sneg pao...Jebem ti onog i koji me sklepa ovakvog sa nožurdom k'o dečji grob. Obuvam jedne čarape, jednu šuškavu kesu iz dragstora, pa drugi par čarapa, pa gilje, nategnem iz pljoske, ugasim pljugu, skrnem kafu i povučem talog (to mi se sve češće dešava u zadnje vreme), navučem rukavice, izljubim sa bližnjom familijom, prekrstim i zakoračim u belinu..
Nisam ni izašao iz dvorišta, noge mi već u goloj vodi, zaslepljen k'o kad neko baci flash-bang u kanteru, i osećam kako mi već četvrta slina klizi niz grlo...EPIC FAIL...Probijam se kroz mećavu do najbliže autobuske stanice, stižem taman da utrčim u autobus pre nego što i on ode u pizdu materinu, suočavanje sa mirisom belog luka i rakije (ko se čuva i Bog ga čuva kaže naš narod) i ostalih miomirisa u GSP-u, klizanje, padanje, otresanje snega sa jaše, ulazak u radnju, ispijanje kafe, i nastavak još jednog dosadnog dana..

2 comments:

  1. Au.. Ti bas nemas ni malo srece :) Za crnca i khm khm :):) i 'izljubim se sa bliznjom familijom, prekrstim' sam se slatko nasmejala :)

    Ali dobro bitno je da ti stignes sve na vreme ;)

    ReplyDelete
  2. Uvek u zadnji trenutak, to mi je jedna od vecih mana...

    ReplyDelete