Monday, March 9, 2009

Smiraj

Poznajete li one trenutke mirne,
kad nema ni daška vetra da pirne,
kad se ni jedna grana ne njiše,
kad priroda drži dah i ne diše?

Kad nebo počinje boje da menja,
i od oblaka vam se prave priviđenja?

Kad možete čuti travu kako raste,
kad prestanu da lete laste,
kad se priroda umiri i stane,
i prva kap kiše nečujno kane?

Kad u pola belog dana padne tama,
i neka mačka majuče negde sama,
kad se lavež pasa utiša,
znajte da dolazi kiša.

Kad vidite bljesak munje,
i čujete prasak groma,
potražite najkraći put do doma.

Tad nastaje momenat najveće tišine,
sekundu pre nego što kiša line,
i vetar se sjuri sa visine,
može se čuti neki tajanstveni zvuk iz zemljine dubine.

Oslušnite veoma pažljivo tada,
i čućete nešto veoma bitno,
glasić tih, kao da govori detence sitno,
prvo slabo, a onda sve jače.

To je vaše srce,
i govori vam da li je srećno,
ili od tuge što ga mori,plače.

4 comments:

  1. Biće od tebe nešto. Iskreno, pribojavao sam se da ćeš na kraju ubaciti neštu u jozvan stilu, ali na sreću nisi! :)

    Nego, jesi li se ti to nama zaljubiško? ;)

    ReplyDelete
  2. Ma nisam, nego mi dosla inspiracija :)

    ReplyDelete
  3. Wow.. Na trenutak pokusah da se preslisam svih poznatih Zmaj, Ducic, Rakic, Dis jer mi se ucini poznata pesma ali ipak ako je ovo samo "inspiracija" onda svaka cast!

    P.S ..i ja se pribojavah tog "jozvan" stila ali srecom ispade super pesmica ;)

    ReplyDelete
  4. heh, mozda ponekad umem da se ponasam kao budala, ali najmanje sto volim je da kradem. Jednostavno mi ponekad samo bljesne iskra u mozgu i ispadne ovako nesto

    ReplyDelete