Tuesday, February 10, 2009

Zemlja naših snova

Rekoh sebi da nikada neću da se nerviram zbog gluposti oko sebe. Dovoljno je što se bakćem sa raznoraznim ljudima oko sebe u toku dana, samo mi još fali da počnem da čitam novine i da se nerviram zbog nestašice gasa\struje\'leba\vazduha....ali.... Uvek ima jedno 'Ali'. E, ali, ovo danas je baš bilo ono što me je podstaklo i dalo nadahnuće i nadu u ovu našu lepu zemlju. Pogledajte ovde više o tome: http://www.vecer.com.mk/?ItemID=775429569524C040B7665A4C9B4773AD
Dakle, firma je uspela da prebaci ogromnu kolicinu kompjutera kod našeg dobrog suseda, Albaniju, sa sve piratskim verzijama Window$a. Zgranuli su silne pare na tome (3,8 miliona USD), i naravno pali su u muriju. Da se odmah razumemo i da se ne pravimo nešto naivni: i ja i 99% ljudi u ovoj zemlji bi sigurno uradilo isto da smo mogli i imali sredstava. Pokušali su da se poigraju, al' je mama upala na žurku. Baš mi ih je žao, a vidim da i oni plaču, pa sve brišu suze novčanicama od po 100 jevreja. ALI, to nije poenta onoga što je pisac 'teo da kaže. Zašto, bre, (kad moram da upotrebim najučestaliju srpsku uzrečicu) nigde kod nas u novinama ili u vestima nije bilo ničega o ovome? A? A? Jel' smo mi toliko postali glupi? Jel' našim novinarima stvarno ima drugih stvari koje su preče od ovoga? 'Kako se Natasa Bekvalac očešljala, kako se onaj debil obukao, kako se onaj našminkao...' Dokle ćemo biti zemlja sitnih šićardzija kojima je bitna samo svoja guzica i koji će okretati glavu na drugu stranu čim nas neko mrko pogleda? Ako su uspeli da maznu skoro 4 miliona, koliko su dali našim novinarima da ne pišu o tome? Ili još bolje, kome su i koliko zapretili da će se probuditi sa betonskim cipelicama negde kod Đerdapa 1? Nećemo mi ni u Evropu, niti u bilo gde ako ovako nastavimo. Nismo, bre, ni za Azerbejdzanski savez, a kamoli za bilo šta drugo. Treba da nas bude sramota, kad ovako okrećemo glavu čim neko uperi prst. Sad mi je krivo što nisam vlasnik nekih novina, pa makar to bila i 'Blic-Žena'. Izbacivao bi na svaki sat novine sa ogromnim naslovom o tome, pa makar mi stavili i bombu pod auto. Do sad mi je bilo žao što živim u Srbiji, jer smo bili izolovani od ostatka sveta po svim pitanjima. A sad me je sramota jer ne smemo da objavimo jedan zaser od domaćih mangaša. Sami smo krivi za sve ovo što nam se dešava. Rizikujem da me mnogi omrznu zbog sledećeg što ću reći(ko me poznaje, znaće da ja stvarno tako mislim) al' trebali su amerikanci da nas ugaze '99. Treba nama jedno propisno čitanje lekcije( čitaj: jebanje keve) da bi se mi doveli u red. Pošto to mi očigledno nismo u stanju sami da uradimo (mislim na uključivanje onog sunđera što nam stoji u onoj stvari koja nam očigledno služi samo za nošenje frizure). ALO, SRBIJO PROBUDI SE BRE JEBOTE. Nismo mi glup narod, al' kad vam neko konstantno zatupljuje mozak 20 godina, pojave se efekti i posledice. Tako nam i treba, sami smo taj luksuz sebi dozvolili.

5 comments:

  1. Ma to je „preko grane“, ima toga i kod nas. Jesi l' čuo da se u Nišu ukida već implementirani i funkcionalni sistem zasnovan na slobodnom softveru i kupuje licencirani majkrosoft softver? Nisi? Pa naravno da nisi! A je l' si čuo da u tom poslu vrednom oko 1,8 miliona američkih dolara neku ulogu ima i pomenuti CT? Nisi? Pa nije ni čudo, toga nema nigde u medijima!

    ReplyDelete
  2. Apsolutno se slazem sa gorenavedenim cinjenicama, ali samo jedna ispravka (if it plizez d kort): Svima nama (ljudima, ne samo Srbima) je potrebno jedno jebanje keve...

    ReplyDelete
  3. Mislim da bi invazija ejlijena završila posao, što se tiče tog sa kevom, i možda bi se onda doveli u red. :)

    ReplyDelete
  4. Od novina i politike mi se zivci seckaju kao u masini za reciklazu papira tako da tu temu zaobilazim.. procitah tekst, kuvalo mi malo u stomaku, hedoh da "ispljunem" ali bojim se da ce to biti sve i svasta na racun nase drzave.. pa mi je lakse da cutim :)

    ReplyDelete
  5. Obicno cutim, ali ovo nisam mogao, pogotovo u kontekstu ko je bio glavni akter..

    ReplyDelete