Wednesday, May 20, 2009

Cvrčak

Evo, konačno se smilovah da sednem i napišem nešto. Danima nisam imao inspiracije, niti volje, da sedim za kompom, dok napolju roštilja ovo naše milo Sunašce. Jednostavno, ne mogu da funkcionišem kad je vrućina. Saće odma' da skoče svi u glas: 'Pa to je zato što imaš sto i kusur kila!''... Da, da, u pravu ste. Moj kobas ste u pravu. Nedam, bre, da mi iko soli pamet da je to do toga. Ja nisam mogao da funkcionišem normalno ni kad sam imao osamdeset, ako je napolju bilo više od 28'. Svi se trude da ti nametnu neko njihovo mišljenje o zdravlju i lepoti, al' neka ih. Meni ne smeta mojih stodvajes' kila i uspešno se nosim sa njima ohoho. Smanji 'leba, nemo' da ješ' uveče... Što se mene tiče, slobodno pasite travu i trčkarajte, ja travu konzumiram isključivo u obliku cigareta, cigara, tompusa... U stvari, kome smeta, nek' okrene glavu, jebe mi se.

Stvarno je počeo strah da me hvata. Od kako je krenula ova vrućinčina, tako je posao krenuo da manjka u obimu. Nije me strah od toga da ću ostati bez posla, to je normalna stvar u životu svakog čoveka, nego od drugih stvari. Elem, počeo sam intezivno da čitam dnevne novosti u poslednje vreme, baš u korelaciji sa dva-tri reda iznad. I hvata me strah od onoga što se događa u ovoj zemlji našoj, a i šire. Ubistva, krađe, silovanja, saobraćajke, požari...Definitivno, polako i sigurno odlazimo u kurac. Stvarno se ponekad zamislim nad pitanjem gde živim. I to je momenat kad me uhvati strah. Ovde da stvaram porodicu, i da podižem decu? Da mi se žena kreše sa komšijom dok rmbačim za 25000 mesečno? Da mi se sin šiša na tarzanku i nosi roze majice? Da mi ćerka puši kurac nekom liku u nekom govnjavom wc-u srednje škole, dok njegovih 5 drugara to snima mobilnim telefonom? Da treba da razmišljam noću kad mi deca odu u grad dal' će neko da ih zgazi besnim kolima koje je dobio na poklon zajedno sa vozačkom dozvolom, dal' će neka kretenčina pijana i nadrogirana da ih išutira ili siluje ili isprebija? Dal' će neko da mi upadne u toku noći na gajbu i da me zakolje zarad pišljivih 200 evra i EI Niš-ovog televizora starog 20 godina?

Mislim da neće moći ove noći. Svaka čast svim hrabrim ljudima u ovoj zemlji koji su rešili da stvore porodicu. Svaka čast pojedincima iz Kragujevca koji se maksimalno trude da svoju decu izvedu na pravi put, njihovo najveće dostignuće biće ako im deca postanu ljudi, pošteni i normalni kao što su i oni sami. Svaka čast i svim ostalima u ovoj zemlji koji su to već uspeli da urade. Ja trenutno nemam nameru da takvu stvar pokušam da izvedem.

Možda će se pojedini samo nasmejati kad budu ovo pročitali, ali zapitajte se da li ste i sami spremni na tako što. Ja barem još uvek nisam. Niti ću biti u skorije vreme. Ko zna, možda jednog dana, na nekom drugom mestu..

6 comments:

  1. Nazalost, previse si u pravu... Jebeno je. Ja se samo nadam boljem sutra u vidu anarhije i jedne puske.

    ReplyDelete
  2. True, true..To potonje sam nabavio odavno, da se nadje za nedaj Boze.

    ReplyDelete
  3. Ala kenjaš Jozo, pa ni svestan nisi :D Da čitaš crnu hroniku unazad 10 godina, video bi da se ništa nije promenilo. Samo si sad bliži dešavanju jer si počeo da čitaš, t.j. pratiš situaciju.

    Nigde ta silovanja, ubijanja, krađe, pederastija i tako to nije nepoznanica. Sva sreća pa Srbija debelo zaostaje za „zapadom“, te i u tim stvarima „tek učimo“. Samo što tamo gde mislimo da toga nema zapravo nismo informisani i ne zanima nas da saznajemo o tome.

    Svuda su ista govna, samo bliže (naše) govno više smrdi nama.

    Mogli bi da zalijemo za vikend to manjkavanje posla i mušterija, a i Jeli treba d aizčupamo uši, posto punoletan :O

    ReplyDelete
  4. To si verovatno u pravu, izgleda da mi se samo priblizila ta svakodnevica..
    Vala mogli bi da zalijemo to al' ja ne mogu pre nedelje nikako. U Subotu idem za Bg na neku slavu, a potom uvece kod ortaka na cas' za rodjendan...

    ReplyDelete
  5. Slazem se sa Aleksandrom.. Nista se nije promenilo jos od "Titove Jugoslavije" :) samo sto tada nisi smeo takve stvari da pisu u novinama da se "narod ne uznemiri" :) sada pisu sve da bi ga naterali da se "uplasi".. Od krize, cena, otimaca, drogirasa, i ostalih stvari.. Jer ako se narod plasi za sebe manje ce voditi racuna tome da li ima za hleb danas (sto bi jeo hleb ako je ziv) da li ce mu iseci struju (bolje da mu iseku struju nego da ga neko osakati na ulici) i slicne stvari :)

    I rekoh da necu da pricam o politiici ali izmami mi komentar ;)

    ReplyDelete
  6. Heh, to ti je moja specijalnost, da nateram svakoga da kaze nesto o cemu obicno ne prica. Doduse, politikom se licno ne bavim nikada, ali mi je zapalo za oko, i ja sam svestan toga potpuno da je ovo samo pritisak medija da se naplasi narod i corne jos koji dinar za svoj dzep.

    ReplyDelete